اگه یه روز..❃

 

 

اگه يه روز من مُردم و تو منو دوست داشتي پنج شنبه ها بيا سر ِ مزارم و
    گلِ سرخي رو روي قبرم بذار تا هميشه اون گلي که بهت داده بودم رو به
      خاطرم بيارم ... ولي... اگه تو مُردي ... من فقط يه بار ميام مزارِت... ميام و اون دسته گلِ سفيدِ مريم رو که   باخون خودم سرخشون کردم ،برات ميارم
   وعاشقانه کنارت جون ميدم تا بدوني هيچ وقت تنها نيستي.
 
╬♥═╬╬═♥╬

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت10:21---16 آذر 1391
سلام... وبت خیلی نازه...دوست دارم به وبم سری بزنی ....(نظر یادت نره)

فائزه
ساعت10:21---16 آذر 1391
سلام... وبت خیلی نازه...دوست دارم به وبم سری بزنی ....(نظر یادت نره)

f@rzin
ساعت17:04---12 آذر 1391
خیلی با این مطلبت حلا کردم...
سلام خووووووووووووووووووووووووووووو وووووبی دادا
خووووووووووووووووووووووووووو وووووووووبم...


پرنسس
ساعت19:33---8 آذر 1391
یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 8 / 9برچسب:دل نوشته,جدید ترین مطالب عاشقانه,ساعت 15:57 نويسنده Sajja-D |